Lista została zamknięta

Lista uczestników została zamknięta. Liczba miejsc jest ograniczona dlatego wszystkim tym, którzy się nie załapali życzymy szczęścia następnym razem:)

One thought on “Lista została zamknięta

  1. Cześć, szybki feedback (po angielsku informacja zwrotna)
    1. nie dostałem się, zabrakło mi informacji wprost że się nie dostałem, pozostawienie tego w stylu: jak nie dostałeś maila to nie jesteś na liście powoduje (przynajmniej u mnie) dużą dozę niepewności (serwer pocztowy, spam, literówka w mailu)
    kolejnym razem czy problemem byłaby informacja hej dostałeś się / hej nie dostałeś się – wysłana do wszystkich
    2. transparentność, zabrakło mi informacji o tym ile osób było na liście, ile się nie dostało, jak wyglądało losowanie, jak długa była lista 20 rezerwowych 😉 przykładowo można to rozwiązać (do przemyślenia na przyszłość) wrzucając listę osób na gdocs (wystarczy imie i litera nazwiska) wraz z numerami, krótki film na hangout z losowania i po kłopocie – wszystko jasne i przejrzyste
    3. medium komunikacji – jakie jest podstawowa ścieżka komunikacji blog / linkedin / mail?

    Pozdrawiam
    Marcin

Leave a Reply

